nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Masterclass de-escalerend werken als EHBO-er
Masterclass de-escalerend werken als EHBO-er

Als een bezoeker agressief lijkt te worden, is 'de-escalerend' optreden nodig. Je zorgt, middels een aantal gespreks-houdings technieken, dan dat de agressie minder wordt.

€ 59,00
Prijs per stuk

 

Aantal: 
Bestellen

Als een bezoeker agressief lijkt te worden, is 'de-escalerend' optreden nodig. Je zorgt, middels een aantal gespreks-houdings technieken, dan dat de agressie minder wordt. Je kunt agressief gedrag vaak zien aankomen door te letten op de lichaamshouding en de stemmingswisselingen die een bezoeker heeft. 

Als evenementenzorgverlener, of horecamedewerker, bepaal je al vóór het gesprek je reactie op de verschillende fasen van agitatie en agressie. Welke signalen ga je negeren? Wanneer begin je met de-escaleren? Wanneer beëindig je het gesprek? En in welke fase sla je alarm? Het is enorm belangrijk dat je een gesprek goed voorbereidt en voorzorgsmaatregelen neemt. Spreek het gesprek bijvoorbeeld vooraf door met een collega. Maar bespreek het vooral ook na. Dat kan heel leerzaam zijn, zowel voor jou als je collega.

Wat gaan we doen?
In deze boeiende training nemen wij u mee in uw rol als evenementenzorgverlener en hoe u gedrag kunt analyseren en om kunt zetten in de-escalerend werken. De onderstaande onderdelen komen aan bod in deze inspirerende training:

  • Uw rol en houding als evenementenzorgverlener
  • Fasen van agressie
  • Voorbereiden van een gesprek
  • Reageren in vier stappen
  • Fysieke weerbaarheid
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor mensen die als evenementenzorgverlener werkzaam zijn.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.