Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Als een bezoeker agressief lijkt te worden, is 'de-escalerend' optreden nodig. Je zorgt, middels een aantal gespreks-houdings technieken, dan dat de agressie minder wordt. Je kunt agressief gedrag vaak zien aankomen door te letten op de lichaamshouding en de stemmingswisselingen die een bezoeker heeft.
Als evenementenzorgverlener, of horecamedewerker, bepaal je al vóór het gesprek je reactie op de verschillende fasen van agitatie en agressie. Welke signalen ga je negeren? Wanneer begin je met de-escaleren? Wanneer beëindig je het gesprek? En in welke fase sla je alarm? Het is enorm belangrijk dat je een gesprek goed voorbereidt en voorzorgsmaatregelen neemt. Spreek het gesprek bijvoorbeeld vooraf door met een collega. Maar bespreek het vooral ook na. Dat kan heel leerzaam zijn, zowel voor jou als je collega.
Wat gaan we doen? In deze boeiende training nemen wij u mee in uw rol als evenementenzorgverlener en hoe u gedrag kunt analyseren en om kunt zetten in de-escalerend werken. De onderstaande onderdelen komen aan bod in deze inspirerende training:
Uw rol en houding als evenementenzorgverlener
Fasen van agressie
Voorbereiden van een gesprek
Reageren in vier stappen
Fysieke weerbaarheid
Doelgroep Deze training is bedoeld voor mensen die als evenementenzorgverlener werkzaam zijn.
In-Company Deze training kunt u volgen op basis van een open inschrijving of klik hier om een in-company training aan te vragen.
Certificaat Na deelname van deze training ontvangt u digitaal van ons een bewijs van deelname.
Bezig met laden...
Er zijn %s resultaten. Scroll naar boven.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.